6 januari 2009

Min dammsugare & jag...

*GÄÄÄSP*
Behöver jag skriva att jag känner mig helt död..att min kropp tror att den partade som attans i natt..haha.

Jag somnade runt fyratiden i morses och vaknade vid tiotiden av att Zune stod och trampade på mig..gullekissen =) Iallafall så har alla djuren äntligen fått frukost och en snabb kissetur i trädgården.

Jag har plockat fram min älskade racerdammsugare Volta Cyclone XL och går loss på det mesta inom hemmets fyra väggar nu..hihi.Den är en födelsedagspresent från mor & far..bland det bästa jag fått faktiskt..hihi.

Jag ska under dagen försöka få ordning i hemmet och det innebär bla att plocka iordning i Lovisas rum *muttrar* och alla hennes småpryttlar.

Men innan jag kör stora racet så ska jag nog ta mig en rejäl mugg med starkt kaffe så jag vaknar ur "bakruset".

Ja..just det.. NOPE vi har fortfarande inget vatten men jag ser positivt på det.. för det är +-0 ute och jag har fortfarande frostvakten på under huset.

Tjingeling på Er och ta vara på dagen.

Kram