10 januari 2009

Lördagsmorgon!!!

Haha..jag vaknade klockan 05.20 och kände mig jättepigg.

Perfekt start en ledig lördag..eller hur????

Det enda negativa var att jag vaknade av att halsen kändes som en enda stor klump fylld med *bläää*, efter en stunds harklande och hostande så inser jag att jag nog är på G..att bli förkyld.

*muttrar*

Jag vill INTE..men å andra sidan så är jag inte förvånad för många runt omkring mig är sjuka eller har varit..så det är väl bara att bita i det sura äpplet eller hoppas på att det inte blir mer än så här.


I dag ska jag tömma min slammfördelare och sedan ska tvättmaskinen få gå het..alltså har jag inte tid att vara sjuk..hihi.

Tanken är sedan att få lite ordning här hemma, måla mitt soffbord och ta en sväng med dammtrasan. =)

Jag vill också passa på att tacka Monika för lånet av byggfläkten..den kommer senare i dag. TACK!!

Nu ska jag ta en mugg hett kaffe och njuta av morgonfriden..läsa lite nyheter på nätet och bara vara.

Jag önskar ALLA en underbar lördag och.... var rädda om Er.

Kram