19 januari 2009

Måndagmorgon..vitt ute.

Så var det måndag igen..det har snöat.
Lite lagom faktiskt..får väl se om det ligger kvar eller försvinner.
Jag ska jobba i natt, första natten på drygt 1½ vecka, förkylningen är nästan helt borta, näsan krånglar fortfarande lite och halsen känns så där.
I dag börjar Matilda sin tre veckor långa APU..denna gången på City och deras blomsteravdelning..spännande.
Lycka till gumman!
Egentligen skulle hon vara på samma ställe som hon var i höstas men de har gått i konkurs så då blev det ett nytt ställe..tyvärr kanske inte världens bästa ställe..men jag tror nog att hon kan få det bra där.
Lovisa är fortfarande hemma..men i morgon ska hon få gå till skolan igen.
Nu ska jag iallafall försöka sova lite så jag orkar arbeta i natt.
Jag önskar alla en underbar måndag och.... var rädda om Er.
Kram