21 januari 2009

Tankar & funderingar...

Varför känner man ibland saknad efter något?
Något som man inte riktigt kan sätta fingret på..ingen bestämd saknad utan bara känslan av att sakna något.
Att något fattas..något man haft men inte hittar igen..är det saknad?
För om man känner saknad efter något så måste det ju vara något man haft tidigare..eller?
Jisses..vad jag svammlar.
Jag känner iallafall saknad efter....
Träning
Sommar
Sol
Värme
Ledighet
Bad
Hav
Ork
Lugn
Ro
Ljumma kvällar
Camping
Promenader
Cykelturer
Picknick
Varm choklad i pulkabacken
Vintersol
Utepyssel
Renoveringsork
Tvätta bilen
Måla
Osv..
Det jag saknar är att orka göra något annat än att gå upp, konstatera att det är ytterligare en dag som bara försvinner ut i tomma intet.
Jag är alldeles för kreativ för att bara sitta och inget få gjort..ändå är det ungefär det enda jag gör just nu.
NÄPP!!!!
Nu är det dags att ta tag och göra något..detta något som jag tydligen saknar.
Ha en underbar dag och var rädda om Er.
Kram